Психологиялық түзету бағдарламасы қолайсыз психикалық жағдайлар және кейбір жеке қасиеттер есту қабілеті бұзылған жасөспірімдер
Есту қабілетінің бұзылуы саңырау және нашар еститін балалардың жеке тұлғасының дамуына белгілі бір із қалдырады, оларды өмір сүрудің нақты жағдайларына түсіреді, қарым-қатынас шеңберін тарылтады, әлеуметтік байланыстар шеңберін шектейді. Есту қабілеті бұзылған адамның қоршаған әлемге және өзіне деген субъективті қарым-қатынасының өзіндік ерекшелігі бар. Сөйлеу қабілетінің жеткіліксіз дамуының нәтижесінде саңырау баланың еститін құрдастарымен салыстырғанда алған білім көлемінің аздығы, сонымен қатар басқалармен қарым-қатынасының шектелуі, есту қабілеті бұзылған балалардың тұлғалық дамуының баяу қарқыны анықталады. Бұл когнитивтік қызығушылықтардың салыстырмалы тарлығында, қоғамның әртүрлі салаларынан хабардар болмауында көрінеді.
Бұл бағдарлама есту қабілеті бұзылған 12 мен 17 жас аралығындағы жасөспірімдермен жұмыс істеуге арналған. Жұмыс түрі: топтық.
Бұл бағдарламаның мақсаты есту қабілеті бұзылған жасөспірімдердің кейбір тұлғалық ерекшеліктерін анықтау, агрессивтіліктің жоғарылауын, алаңдаушылықты және өзін-өзі бағалаудың жеткіліксіздігін түзету болып табылады.